Het huren en verhuren van woningen wordt steeds populairder. In grote steden als Den Haag en Amsterdam groeit het aantal expats en internationals, waardoor er steeds meer vraag is naar huurwoningen. Wij kunnen je helpen bij het verhuurproces. Bij het verhuren van een woning komt nogal wat kijken. Maar dat is helemaal niet erg; wij zijn namelijk specialist op dit gebied en nemen je alles uit handen.
Allereerst plannen wij een intakegesprek. Zo leren we jou beter kennen én weet je precies wat je van ons kunt verwachten. Samen bespreken we de woning die je wilt verhuren, de eventuele eisen die je stelt aan een huurder en bespreken we alle mogelijkheden.
Ook geven we je inzicht in de woningmarkt, je rechten en plichten als verhuurder en kunnen we een verwachting geven van de huuropbrengst. Heb je beslotenover te gaan tot de verhuur van je woning? Dan maken wij officieel door de opdracht tot dienstverlening te ondertekenen en op te sturen.
Dan gaan wij aan de slag met de promotie van de woning. Want die moet natuurlijk bij zoveel mogelijk potentiële huurders onder de aandacht gebracht worden.
Ons marketingpakket woningverhuur bestaat uit:
-
2D en 3D plattegronden
-
uitwisseling met alle makelaars in Nederland
-
uitgebreid presentatie-pakket op Funda
-
presentatie op onze website
-
presentatie via Facebook en diverse social media kanalen
-
te koop borden
- digitale en geprinte woningbrochure
Wij gaan daarna de bezichtigingen begeleiden en houden je op de hoogte van wie er zoal allemaal is komen kijken. Vinden we een g3eschikte huurder, dan gaan we het verhuurcontract opstellen, uiteraard alles in overleg. Wij houden hierin rekening met de wensen van beide partijen, maar uiteraard ook met alle wettelijk bepaalde huur- en verhuurregels.
Na ondertekening van de huurovereenkomst plannen we een incheck in. Tijdens de incheck stellen we een inspectierapport op. Bij de incheck zal ook de sleuteloverdracht plaatsvinden en is je woning officieel verhuurt.